Vols saber més sobre Capacit'add?

PROGRAMA DE CAPACITACIÓ PROFESSIONAL EN ESPORT I LLEURE PER A JOVES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL LLEU

Capacit’add és una proposta formativa que ofereix als alumnes oportunitats de creixement personal i professional, alhora que els dota d’eines i estratègies per tal de millorar la seva ocupabilitat dins l’àmbit professional de l’esport i el lleure educatiu. Un itinerari formatiu que s’adapta a les capacitats de cadascun dels alumnes en funció del seu perfil i cercant la millora del seu potencial individual!

Els nostres objectius

• Oferir als alumnes participants oportunitats de creixement personal i professional dins el sector de l’esport i el lleure educatiu.
  • Dotar als alumnes d’eines i estratègies per tal de millorar la seva ocupabilitat dins l’àmbit professional de l’esport i el lleure educatiu.
  • Potenciar un treball en xarxa amb entitats i empreses del sector, que treballin en favor de la inclusió dels joves amb diversitat funcional.
  • Conscienciar a empreses i entitats del sector de la incorporació laboral de treballadors/es amb aquest perfil.
Centre de Formació CET10
Capacit'add

T'interessa?

Per tal de rebre més informació i conèixer tot el que et podem oferir amb el programa Capacit’add, concerta una entrevista amb la tutora del grup. Estarem encantats d’atendre’t!

Nom i cognoms

Telèfon

Població

Com ens has conegut?
GoogleXarxes socials (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google +, Youtube)Amics

Ens has conegut d'una altra manera? Com?

He llegit i accepto la política de privacitat

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES. Responsable: CET10 (CETFORMAT 10, SL). Finalitats: a) Activitats comercial per diferents mitjans i canals de comunicació d’iniciatives i serveis d'entitats CET10 i col·laboradors, b) Gestionar les sol·licituds relacionades amb qualsevol iniciativa d'entitats de CET10 i col·laboradors. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: Es preveu, si s'escau, la comunicació de les dades de l'interessat a l'entitat de CET10 responsable de l'activitat sol·licitada. Drets: Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades o oposar-se al tractament dels mateixos o a alguna de les finalitats, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional. Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades al link de política de privacitat.

Veure aquí la política de privacitat

Tot això només t'ho oferim des del Centre de Formació CET10

Per més informació visita’ns a formaciocet10/capacitadd/

Centre de Formació CET10 / Agricultura, 232 / 08020 Barcelona / info.formacio@fundaciocet10.org / Tel: 93 313 79 76 / Política de privacitat