Vols treballar en el món de l'activitat física i de l'esport?

VINE A LES PORTES OBERTES I DESCOBREIX TOT EL QUE T’ESPERA EN ELS NOSTRES CICLES!
/ Dijous 22 de març a les 17h Grau Mitjà
/ Dijous 22 de març a les 18.30h Grau Superior

/ Divendres 13 d’abril a les 16.30h Grau Superior
/ Divendres 13 d’abril a les 18h Grau Mitjà

/ Dissabte 12 de maig a les 10h Grau Mitjà
/ Dissabte 12 de maig a les 12h Grau Superior

ESPORT · DIVERSIÓ · EDUCACIÓ · NATURA · FUTUR

T’agradaria treballar envoltat de naturalesa? O el que t’apassiona és l’esport i ensenyar als altres? Al Centre de Formació CET10 podràs estudiar i treballar. Descobreix el nostre Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Conducció d’Activitats Físicoesportives en el Medi Natural o el Cicle Formatiu de Grau Superior en Animació d’Activitats Físiques i Esportives (en format DUAL com a opcional)

• PRÀCTIQUES ASSEGURADES

Podràs fer les teves pràctiques als nostres centres de treball.

• MODALITAT FP DUAL: APREN TREBALLANT I TREBALLA APRENENT

Si fas el CFGS, t’oferim la possibilitat d’aprendre treballant. Podràs cursar part dels estudis de grau superior formant part del nostre equip de professionals a les nostres instal·lacions.

• FES ESPORT MENTRE ESTUDIES

Tindràs accés gratuït al gimnàs CEM Júpiter durant el curs: podràs fer ús de tota la instal·lació.

• TRIPLE TITULACIÓ

Aconsegueix la triple titulació en Cicle Formatiu de Grau Superior + Socorrisme Aquàtic + Monitor/a de lleure

FP Cicles Formatius - CFGS
FP Cicles Formatius - CFGM

No ho dubtis més i dóna el primer pas per formar-te com a professional!

Apunta't aquí

Deixa’ns les teves dades i contactarem amb tu!

Nom i Cognoms

Data naixement

Telèfon mòbil

Jornades de Portes Obertes:
Dijous 22/03 a 17h Grau MitjàDijous 22/03 a 18.30h Grau SuperiorDivendres 13/04 a 16.30h Grau SuperiorDivendres 13/04 a 18h Grau MitjàDissabte 12/05 a 10h Grau MitjàDissabte 12/05 a 12h Grau Superior

Com ens has conegut?
GoogleXarxes socials (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google +, Youtube)Amics

Ens has conegut d'una altra manera? Com?

Accepto l'avís legal

Veure aquí l'l'avís legal

Et formaràs en els nostres centres de treball

Centres de Treball

No acceptis imitacions! Tot això només t'ho oferim des del Centre de Formació CET10. Afanya't!

Per més informació visita’ns a www.fundaciocet10.org/fpciclesformatius

Centre de Formació CET10 / Agricultura, 232 / 08020 Barcelona / info.formacio@fundaciocet10.org / Tel: 93 313 79 76 /