Vols treballar en el món de l'activitat física i de l'esport?

Et preparem pel futur!

T’agradaria treballar envoltat de naturalesa? O el que t’apassiona és l’esport i ensenyar als altres? Al Centre de Formació CET10 podràs estudiar el Cicle Formatiu de Grau Mitjà en Conducció d’Activitats Físicoesportives en el Medi Natural o els Cicles Formatius de Grau Superior en Condicionament Físic o Ensenyament i Animació Socioesportiva

• PRÀCTIQUES ASSEGURADES

Podràs fer les teves pràctiques als nostres centres de treball.

• MODALITAT FP DUAL: APREN TREBALLANT I TREBALLA APRENENT

Si fas el CFGS, t’oferim la possibilitat d’aprendre treballant. Podràs cursar part dels estudis de grau superior formant part del nostre equip de professionals a les nostres instal·lacions.

• FES ESPORT MENTRE ESTUDIES

Tindràs accés gratuït al gimnàs CEM Júpiter durant el curs: podràs fer ús de tota la instal·lació.

• TRIPLE TITULACIÓ

Aconsegueix la triple titulació en Cicle Formatiu de Grau Superior + Socorrisme Aquàtic + Monitor/a de lleure

No ho dubtis més i dóna el primer pas per formar-te com a professional!

No acceptis imitacions!
Tot això només t'ho oferim des del Centre de Formació CET10.
Afanya't!

FP Cicles Formatius - CFGS
FP Cicles Formatius - CFGM

Per més informació visita’ns a formaciocet10/ciclesformatius

Informa't aquí

Deixa’ns les teves dades i contactarem amb tu!

Nom i cognoms

Telèfon fix

Telèfon mòbil

Població

Activitats en les que estàs interessat
CFGM Conducció Activitats Físicoesportives en el Medi NaturalCFGS Condicionament FísicCFGS Ensenyament i Animació SocioesportivaTècnic/a Esportiu/va en Salvament i Socorrisme

Com ens has conegut?
GoogleXarxes socials (Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Google +, Youtube)Amics

Ens has conegut d'una altra manera? Com?

He llegit i accepto la política de privacitat

INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES. Responsable: CET10 (CETFORMAT 10, SL). Finalitats: a) Activitats comercial per diferents mitjans i canals de comunicació d’iniciatives i serveis d'entitats CET10 i col·laboradors, b) Gestionar les sol·licituds relacionades amb qualsevol iniciativa d'entitats de CET10 i col·laboradors. Legitimació: Consentiment de l'interessat. Destinataris: Es preveu, si s'escau, la comunicació de les dades de l'interessat a l'entitat de CET10 responsable de l'activitat sol·licitada. Drets: Té dret a accedir, rectificar i suprimir les dades o oposar-se al tractament dels mateixos o a alguna de les finalitats, així com altres drets, com s'explica a la informació addicional. Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades al link de política de privacitat.

Veure aquí la política de privacitat

Et formaràs en els nostres centres de treball

Centres de Treball

Centre de Formació CET10 / Agricultura, 232 / 08020 Barcelona / info.formacio@fundaciocet10.org / Tel: 93 313 79 76 /  Política de privacitat